ПЕРЕВАГИ +
|
НЕДОЛІКИ -
|
Більше часу на практичні заняття на уроці
|
Нерозуміння методики подібної роботи з боку батьків (+ керівництва!)
|
Можливість засвоїти більше матеріалу
|
Пасивність дітей в разі відсутності можливості перегляду відеоматеріалів вдома (немає ПК або підключення до мережі Інтернет)
|
Можливість проводити уроки в ігровій формі
|
Не всі учні вміють працювати самостійно вдома
|
Підготовка учителя до уроку
|
Затрати часу вчителя
|
Обговорення питань на уроці
|
Важко оцінити діяльність учнів під час проведення уроку
|
Активність учнів
|
Контроль за виконанням д/з (вчителю важко контролювати процес вдома)
|
Збільшення самостійності учнів
|
Не всі бажають до цього залучатися (низька мотивація)
|
Покращення дисципліни на уроці
|
Інтернет і комп’ютер учні сприймають як засіб розваг, а не навчання
|
Підвищення зацікавленості в учнів
|
Залежність від стану технічного забезпечення
|
Можливість дати учням більшу кількість матеріалу
|
Трудомісткий процес і для вчителя і для учнів
|
Формування повніших, глибших знань учнів
|
Затрати електроенергії
|
Подолання стереотипів
|
Затрати коштів
|
Можливість використання нестандартних методів і прийомів роботи
|
Не всі предмети можна «перевернути»
|
Можливість використання власної структури уроку вчителем
|
Осудження(!) оточуючих
|
Самовдосконалення вчителя
|
Забагато іноземної термінології
|
Можливість визначити відповідальність дітей до виконання д/з
|
Чи кожен учитель здатний «перевернути» себе?
|
Більше можливостей практичної роботи з дітьми
|
Якщо не підготуєшся вдома – не зможеш виконати практичне заняття на уроці
|
Уроки цікаві, творчі, ігрові
|
При впровадженні вчителем можна наробити багато помилок
|
Формується самосвідомість в учнів
|
|
Учні навчаються вчитися
|
|
Вчитель – «помічник» для учня
|
|
Поєднання реального і віртуального навчання
|
|
Новизна у навчальному процесі
|
|
Можливість оцінити учнів по максимуму
|
|
Виховання відповідальності
|
|
Можливість учня працювати в індивідуальному темпі
|
|
Можливість учня побачити і виправити свою помилку
|
|
Заповнення прогалин у знаннях учня
|
|
Коли дитина знаходить щось цікаве, корисне особисто для неї, у неї появляється бажання навчати інших
|
|
Відволікання учнів від «сидіння» на сумнівних сайтах
|
|
Виховання в учнів навичок пошуку матеріалу самостійно
|
|
Саморозвиток учня
|
|
Інтеграція новітніх освітніх технологій в освіті
|
|
Диференційований підхід
|
|
Забезпечення індивідуалізації навчання
|
|
Учні оволодівають новий матеріал у зручній обстановці (домашній затишок)
|
|
Над вирішенням проблем учні можуть поспілкуватись один з одним
|
|
Можливість повторного перегляду матеріалу (стільки, скільки це потрібно для його розуміння)
|
|
Участь батьків у ознайомленні учнів з новим матеріалом
|
|
Батьки знайомляться з методикою навчання учнів
|
|
Батьки бачать майстерність учителя
|
|
У багатьох появляється мотивація до навчання
|
|
Підвищення самооцінки в учня
|
|
Підвищення самооцінки в учителя
|
|
Підвищення знань в учнів
|
|
Підготовка учнів до життя!
|